کار ما شاید این است. که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم
سهراب سپهري
اینترنت همراه - مودم edge

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

سپاه: تهران ۲ تا ۳ هزار ضد انقلاب و مخالف دارد

محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران می گوید در شهر چند میلیونی تهران" وجود ۲ تا ۳ هزار ضدانقلاب و مخالف ریشه ای و مبنایی انقلاب، عجیب نیست."

آقای جعفری در ارزیابی که از شرایط سیاسی ایران از زمان اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ ارائه داده است ، گفته این مخالفین هم یا منافق، کمونیست ، سلطنت طلب و یا بهایی هستند.

آقای جعفری درگفت وگویی با خبرگزاری فارس از ادامه حضور سپاه در " در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ‌امنیتی و اطلاعاتی " دفاع کرده است.

آقای جعفری گفته است که اعتراضات پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ در ایران ۸ ماه به طول انجامیده است و طی آن حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد مردم از این اعتراضات حمایت کرده اند.

اشاره آقای جعفری به اعتراضات گسترده پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری است. در این اعتراضات در بسیاری از شهرهای ایران ده ها نفر کشته و هزاران نفر مجروح و یا بازداشت شدند.

ایران و به ویژه تهران، در دو سال گذشته شاهد ادامه اعتراض به حکومت ایران بوده که دامنه آن از اعتراض به تقلب در انتخابات به اعتراض به استمرار رهبری آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران کشیده شده است.

اکنون آقای جعفری می گوید در آن زمان " برخورد سخت قضایی " با رهبران اعتراضات " روشنگر" نبوده و می توانسته " نتیجه عکس " داشته باشد. به گفته وی برخورد سخت قضایی می توانست باعث شود که دیگر مساله در قالب جنگ نرم باقی نماند.

سخنان آقای جعفری در حالی ابراز شده که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران اعتراضات پس از انتخابات و جنبش سبز، بیش از دو ماه است در محل نامعلومی در بازداشت به سر می برند.

آقای جعفری گفته است که "اینترنت ابزار اصلی سازمان دهی واطلاع رسانی و هدایت" اعتراضات خیابانی در دو سال گذشته بوده و سپاه توانسته است از طریق شناسایی و مقابله با شبکه های اینترنتی اعتراضات را کنترل کند.

به گفته آقای جعفری، سپاه پاسداران تعدادی از دانشجویان و " نیروهای انقلابی" را برای انجام جنگ سایبری (اینترنتی یا مجازی) سازمان دهی کرده است.

آقای جعفری گفته است فعالیت بخشی از این شبکه های اعتراضی همچنان ادامه دارد.

'سپاه تنها قراردادهای بالای ۱۰۰ میلیارد تومانی می بندد'

آقای جعفری که در سالگرد صدور رسمی فرمان تاسیس سپاه پاسداران توسط آیت الله خمینی سخن می گفته از ادامه حضور سپاه در فعالیت های اقتصادی دفاع کرده و گفته است که دیگر بستن قرار دادهای زیر صد میلیارد تومان برای سپاه مقرون به صرفه نیست.

آقای جعفری گفته دو سال است که دیگر سپاه قرار دادهای زیر ۱۰۰ میلیارد تومان نمی بندد و اگر پروژه هایی وجود دارد مربوط به قرار دادهای پیش از این است.

فرمانده سپاه گفته است که در بعضی موارد که دولت پول پروژه ها را دیر می دهد و سپاه این قرار دادها را انجام می دهد، اگر بخش خصوصی بود کار را به خاطر پرداخت دیر به دیر از سوی دولت تعطیل می کرد.

http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2011/04/110422_l22_sepah_jafari.shtml

هیچ نظری موجود نیست:

سخني كه بايد شنيد...
آخرین خبرها درباره پایگاه اینترنتی ما:
* بخش اس ام اس های ما: 09371942499 برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.
* آدرس جدید ما: www.irnewage.blogfa.com
* آدرس جدید ورودی ما:
newageinternational.co.cc و co.cc.عصرجدید
* آخرین خبرهای تغییرات فرکانس ها و کوچکترین جزئیات را در اینجا ببینید.
* عصر جدید گروهی کار می کند... (درباره گروه ما)
* به احترام ماه محرم، قسمت دانلودهای عصرجدید فعلا به روز نخواهد شد و فقط "اخبار" و "تغییرات فرکانس ها" به روز می شوند
* آدرس جدید ورودی ما: www.irnewage.tk