کار ما شاید این است. که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم
سهراب سپهري
اینترنت همراه - مودم edge

۱۳۸۹ دی ۲, پنجشنبه

کمربندی بروجرد؛ شاهد هر روزه تلفات رانندگی

خبرگزاری مهر: کمربندی شهرستان بروجرد با وقوع هر روزه تصادفات رانندگی به نوعی به قتلگاهی برای مسافران تبدیل شده است که ساماندهی این وضعیت نیازمند چاره اندیشی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، وضعیت اسفبار کمربندی شهرستان بروجرد به لحاظ وقوع تصادفات خونین موجب شده است که این امر موضوع بارها از سوی مردم و رانندگان به عنوان مطالبه ای جدی مطرح شود.

فرمانده پلیس راه شهرستان بروجرد ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک بروجرد در سخنانی با انتقاد از وضعیت کمربندی این شهر، اظهار داشت: با وضعیت تلفات جانی و تصادفات رانندگی این محور باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

سرهنگ جودکی با اشاره به تلفات بالای این محور، عنوان کرد: با صرف هزینه محدود برای ساماندهی این محور از تصادف و تلفات دهها نفر در کمربندی بروجرد جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با اصلاح کمربندی بروجرد میزان تلفات جاده ای را در این محور کاهش داد، خاطر نشان کرد: باید اعتبارات لازم در این زمینه هرچه زودتر تامین شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بروجرد نیز در این جلسه در سخنانی با اشاره به وضعیت این محور اظهار داشت: بهترین راه حل برای جلوگیری از خسارتهای ناشی از معضل کمربندی بروجرد جدا کردن جاده از راههای فرعی است.
سرهنگ گودرزی با تاکید بر نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیر کمربندی بروجرد، بیان داشت: همچنین باید با نصب سرعت گیرهای مناسب میزان تلفات ناشی از تصادفات در این کمربندی را کاهش داد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد نیز در در این جلسه در سخنانی با اشاره به وضعیت این محور مواصلاتی، خاطر نشان کرد: دستگاههای مربوطه در زمینه اصلاح و ایمن سازی کمربندی بروجرد باید هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

سجاد معین با اشاره به اینکه شهرداری و اداره راه و ترابری شهرستان بروجرد باید در راستای کاهش تلفات و تصادفات در کمربندی بروجرد با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: دستگاههای مربوطه باید ظرف مدت یک هفته به هر شکل ممکن در راستای کاهش تصادفات در این کمربندی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر ضرورت بررسی مشکلات کمربندی بروجرد، خاطر نشان کرد: باید هرچه زودتر کار ایمن سازی کمربندی بروجرد در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد خواستار تهیه مطالعات کامل این محور و گرفتن مشاور و برنامه ریزی برای رفع کامل مشکلات کمربندی بروجرد شد.

به هر حال به نظر می رسد برگزاری جلسات به تنهایی در این زمنه راهگشا نیست و باید تلاش شود با کار کارشناسی دقیق سریعترین راه حل ممکن برای حل معضل کمربندی بروجرد اتخاذ شود تا بیش از این محور یاد شده شاهد تصادفات خونین و تلفات سنگین رانندگی نباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

سخني كه بايد شنيد...
آخرین خبرها درباره پایگاه اینترنتی ما:
* بخش اس ام اس های ما: 09371942499 برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.
* آدرس جدید ما: www.irnewage.blogfa.com
* آدرس جدید ورودی ما:
newageinternational.co.cc و co.cc.عصرجدید
* آخرین خبرهای تغییرات فرکانس ها و کوچکترین جزئیات را در اینجا ببینید.
* عصر جدید گروهی کار می کند... (درباره گروه ما)
* به احترام ماه محرم، قسمت دانلودهای عصرجدید فعلا به روز نخواهد شد و فقط "اخبار" و "تغییرات فرکانس ها" به روز می شوند
* آدرس جدید ورودی ما: www.irnewage.tk