کار ما شاید این است. که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم
سهراب سپهري
اینترنت همراه - مودم edge

۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

مشايي: سايت مشانيوز به من ربطي ندارد!

به گزارش افکارنیوز، کیهان امروز جوابيه ای ازطرف آقاي مشايي به چاپ رسانده که در ذیل آمده است .
«پيرو درج مطلبي در صفحه دوم كيهان (ستون خبر ويژه) در مورخه ۲۲/۶/۸۹ با عنوان «براي حذف اسلام به او نياز داريم» كه در آن با استناد به سايت مشانيوز مطلبي عليه رئيس دفتر محترم رئيس جمهور منعكس گرديده و ادعاي تعلق اين سايت به رئيس دفتر محترم رئيس جمهور نيزمطرح گرديده، به اطلاع مي رساند، همانگونه كه قبلا نيز در اطلاعيه مورخ ۱۷/۶/۸۹ دفتر امور رسانه هاي رئيس جمهور تاكيد شده و در خبرگزاري ها، مطبوعات و سايت هاي خبري نيز انعكاس داشته، سايت هاي مختلف و از جمله سايت مذكور كه شائبه انتساب به رئيس دفتر محترم رئيس جمهور را به وجود آورده اند هيچ گونه ارتباطي با مهندس مشايي ندارند.
شايان ذكر است نظرات رسمي رياست محترم جمهوري، معاون اول محترم رئيس جمهور و رئيس دفتر محترم رئيس جمهور تنها در دو سايت wwwPresidentir و wwwdolatir منعكس مي گردند. مراتب جهت اطلاع و درج در آن روزنامه محترم به حضور ايفاد مي گردد.».

كيهان: اينكه آقاي مشايي اعلام مي كند «سايت مشانيوز» هيچ وابستگي و ارتباطي با ايشان ندارد، استقبال مي كنيم ولي درباره تكذيب اين وابستگي ابهاماتي هست. از جمله اين كه: «سايت مشانيوز» با نام ايشان راه اندازي شده و چنانچه هيچ وابستگي و ارتباطي با آقاي مشايي نداشته و ندارد، چرا اين وابستگي را قبلا تكذيب نكرده و تنها بعد از انتشار خبر ويژه كيهان به فكر تكذيب اين وابستگي افتاده اند؟ البته ممكن است گفته شود نام «مشا» در سايت «مشانيوز» ربطي به آقاي مشايي ندارد! كه اين ادعا نيز قابل قبول نيست. چرا كه تابلو و لوگوي ثابت سايت «مشانيوز» مجموعه اي از نزديك به ۸۲ عكس آقاي مشايي در حالت هاي مختلف است. بنابراين چگونه اين وابستگي تكذيب مي شود؟! ضمن آن كه تقريباً تمامي مطالب سايت در حمايت از آقاي مشايي و مواضع ايشان است!
گفتني است بعد از راه اندازي سايت «مشانيوز» دهها سايت خبري از اين سايت با عنوان سايت اختصاصي آقاي مشايي ياد كردند و عجيب است كه چرا آقاي مشايي تاكنون هيچيك از آن اخبار و گزارش ها را تكذيب نكرده و صرفاً بعد از انتشار خبر ويژه كيهان تكذيب اين وابستگي را ضروري دانسته است!

هیچ نظری موجود نیست:

سخني كه بايد شنيد...
آخرین خبرها درباره پایگاه اینترنتی ما:
* بخش اس ام اس های ما: 09371942499 برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.
* آدرس جدید ما: www.irnewage.blogfa.com
* آدرس جدید ورودی ما:
newageinternational.co.cc و co.cc.عصرجدید
* آخرین خبرهای تغییرات فرکانس ها و کوچکترین جزئیات را در اینجا ببینید.
* عصر جدید گروهی کار می کند... (درباره گروه ما)
* به احترام ماه محرم، قسمت دانلودهای عصرجدید فعلا به روز نخواهد شد و فقط "اخبار" و "تغییرات فرکانس ها" به روز می شوند
* آدرس جدید ورودی ما: www.irnewage.tk