کار ما شاید این است. که میان گل نیلوفر و قرن پی آواز حقیقت بدویم
سهراب سپهري
اینترنت همراه - مودم edge

۱۳۸۹ شهریور ۲۷, شنبه

علیخانی: هیچ كس حاضر نیست مسئولیت گروه‌های خودسر را بر عهده گیرد

عضو فراكسیون خط امام(ره) مجلس با اشاره به انتقاد اصولگرایان از وضعیت فعلی كشور، گفت: ای كاش بعضی ها همان روز اول مسائل
در گذشته نیز رئیس‌جمهور سازمان برنامه را منحل كرد و همه كارشناسان هشدار دادند كه این اقدام سم مهلكی برای كشور است اما امروز این زمزمه شنیده می‌شود كه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار است احیا شود.
را عمیقا درک می‌كردند تا كار به این جا نرسد.

قدرت‌الله علیخانی نماینده مجلس، در پاسخ به سوالی در مورد سخنان دیروز رئیس مجلس خبرگان رهبری در مورد بی‌توجهی شعار جذب حداكثری و دفع حداقلی مقام معظم رهبری، با جامع و عمیق خواندن این سخنان اظهار داشت: متاسفانه پس از این تاكید رهبری ما شاهد دفع برخی از چهره‌های سیاسی بودیم و مشاهده می‌شود كه به این بیانات بی‌توجهی می‌شود.

وی در مورد بی‌توجهی به قانون نیز گفت: دلیل هشدار هاشمی در این زمینه این است كه شخص وی دردآشناست و خطرات را عمیقا درک می‌كند و از سردلسوزی نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری این تذكرات را بیان می‌كند و مقام معظم رهبری هم همیشه مثل حضرت امام(ره) خواستار یكپارچگی و وحدت جامعه بوده‌اند كه متاسفانه عده‌ای خلاف این سخنان عمل كرده و می‌كنند.

علیخانی تصریح كرد: هر كشوری طبق قانون و برنامه باید اداره شود و وقتی مجلس قانون را تصویب می‌كند و دولت آن را اجرا نمی‌كند استبداد شكل گرفته است كه به
اگر طی این چند سال سازمان برنامه باقی مانده بود واقعا این حجم سنگین خسارات‌ها با وجود درآمد 450 میلیارد دلاری، رخ نمی‌داد.
همین خاطر مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان در جمع اعضای هیأت دولت از ضرورت توجه به قانون و خودداری از موازی كاری سخن گفتند.

وی با اشاره به تغییر عنوان ”معاونان ویژه“ رئیس‌جمهوری در امور مناطق مختلف جهان به ”مشاور رئیس‌جمهور“، این امر را برای فرار از تذكرات رهبری عنوان كرد و یادآور شد: در گذشته نیز رئیس‌جمهور سازمان برنامه را منحل كرد و همه كارشناسان هشدار دادند كه این اقدام سم مهلكی برای كشور است اما امروز این زمزمه شنیده می‌شود كه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار است احیا شود، در حالی اگر طی این چند سال سازمان برنامه باقی مانده بود واقعا این حجم سنگین خسارات‌ها
احمدی نژاد اخیرا در مراسم امضای چندین پروژه‌ در عسلویه تاكید كرد كه این پروژه باید ظرف 37 ماه باید اجرا شود، ولی كارشناسان گفته‌اند كه این پروژه 110 ماه طول می‌كشد.
با وجود درآمد 450 میلیارد دلاری، رخ نمی‌داد.

علیخانی ادامه داد: به طور مثال احمدی نژاد اخیرا در مراسم امضای چندین پروژه‌ در عسلویه تاكید كرد كه این پروژه باید ظرف 37 ماه باید اجرا شود، ولی كارشناسان گفته‌اند كه این پروژه 110 ماه طول می‌كشد. از طرف دیگر مشخص شده كه بعضی از شركت‌های طرف قرار داد این پروژه با سرمایه 100 هزارتومان تاسیس شده است در حالی كه پشتوانه این شركت‌ها باید چندین میلیارد دلار باشد و پرداخت این مبالغ سنگین به این شركت ها معلوم نیست چه سرنوشتی را پیدا خواهد كرد.

نماینده قزوین در مجلس در ادامه گفت: امروز برخی اصولگرایان دلسوزانه انتقاداتی را مطرح می‌كنند كه جای تشكر دارد اما گلایه‌ای كه از همكاران اصولگرا در مجلس وجود دارد این است وقتی بنده به عنوان یک طلبه و نماینده ملت از روز اول خطر را احساس كردم و در تریبون مجلس
گلایه‌ای كه از همكاران اصولگرا در مجلس وجود دارد این است وقتی بنده به عنوان یک طلبه و نماینده ملت از روز اول خطر را احساس كردم و در تریبون مجلس بیان كردم، آنها ما را ”هو“ می‌كردند و فریاد ”دو دو“ سر می‌دادند، اما امروز نه تنها از دولت حمایت نمی‌كنند بلكه خودشان آن را نقد می‌كنند.
بیان كردم، آنها ما را ”هو“ می‌كردند و فریاد ”دو دو“ سر می‌دادند، اما امروز نه تنها از دولت حمایت نمی‌كنند بلكه خودشان آن را نقد می‌كنند. لذا ‌ای كاش بعضی ها همان روز اول مسائل را عمیقا درک می‌كردند تا كار به این جا نرسد و اگر امروز هم از مجلس دفاع نكنند در آینده گرفتاری‌ها باعث آسیب آنها می‌شود.

عضو فراكسیون خط امام مجلس همچنین در مورد سخنرانی هاشمی رفسنجانی در مورد مخدوش كردن روحانیت در كشور یادآور شد: در زمان بنی صدر كه به شخصیت‌های روحانی حمله می‌شد، امام می‌فرمودند كه دشمن با یک امام جماعت كه بدون سروصدا نماز بخواند كاری ندارند بلكه با شخصیت‌هایی كه وجودشان در جامعه موثر است و نفوذ كلام دارند مشكل دارد، امروز هم دشمن در پی تضعیف این روحانیون است تا اگر روزی خدای نكرده تسلط پیدا كردند دیگر این روحانیت پیشتازی و اثر نفوذی كلام خود را از دست داده باشد و در میان مردم اعتباری نداشته باشد.

علیخانی گفت: هاشمی یكی از افرادی است كه مورد حمله و بی‌انصافی بوده است و وقتی سخن از خدشه دار كردن روحانیت می‌گوید، منظورش همین نكته مهم است اما به زبان دیگری مطرح می‌كند.

وی همچنین در مورد جریان‌های خودسر در كشور گفت: هیچ كس حاضر نیست كه این مسوولیت این گروه‌ها را بر عهده گیرد در حالی كه كاملاً مشخص است كه خودسرها هدایت شده‌اند و اگر این گونه نبود امكان نداشت كه ظرف چند روز متوالی در جایی تجمع كرده و به اقدامات تخریبی بپردازند و كسی هم مسئولیت قبول نكند.

هیچ نظری موجود نیست:

سخني كه بايد شنيد...
آخرین خبرها درباره پایگاه اینترنتی ما:
* بخش اس ام اس های ما: 09371942499 برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.
* آدرس جدید ما: www.irnewage.blogfa.com
* آدرس جدید ورودی ما:
newageinternational.co.cc و co.cc.عصرجدید
* آخرین خبرهای تغییرات فرکانس ها و کوچکترین جزئیات را در اینجا ببینید.
* عصر جدید گروهی کار می کند... (درباره گروه ما)
* به احترام ماه محرم، قسمت دانلودهای عصرجدید فعلا به روز نخواهد شد و فقط "اخبار" و "تغییرات فرکانس ها" به روز می شوند
* آدرس جدید ورودی ما: www.irnewage.tk